BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ryś Przemysław
Tytuł
Wizerunek przedsiębiorstwa
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 80-82, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Tożsamość przedsiębiorstwa, Ocena przedsiębiorstwa
Company image, Enterprise identity, Evaluation enterprises
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Biederman M., Urbaniak M.: Image-czynnikiem sukcesu firmy. "Marketing i rynek", 1998, nr 11.
  2. Penc J.: Rynkowy wizerunek firmy. "Marketing Serwis" 1998 nr 4.
  3. Huber K.: Image czyli jak być gwiazdą na rynku. Warszawa: Businessman Book 1994.
  4. Zemler Z.: Public Relation, kreowanie reputacji firmy. Warszawa: Poltext 1992.
  5. Dennison D., Tobey L.: Podręcznik reklamy: jak zdobyć rozgłos nie wydając fortuny na reklamę. Lublin: Pomóż Sam Sobie, 1997.
  6. Filipek J.: Ingerencja w tożsamość firm. "Marketing i Rynek" 1998 nr 3.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu