BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gusowski Marek
Tytuł
Zmiana kontekstu interpretacyjnego dotyczącego reklamacji w marketingu relacyjnym
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 78-79
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Reklamacje klienckie, Marketing relacji, Usługi medyczne
Client complaints, Relationship marketing, Medical services
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, wyd. 9, Wiedza Powszechna, Warszawa 1975.
  2. Barlow J., Moller C., Reklamacja czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta, PWN, Warszawa 2001.
  3. Jędrzejczak A., Po pierwsze: się sądzić, Przekrój nr 19(3281) z 8 maja 2008 roku.
  4. Antonides G., Fred van Raaij W., Zachowania konsumenta, PWN, Warszawa 2003.
  5. Rogoziński K., Studium podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", Edycja V 2007/2008, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu