BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szulczewska Magdalena
Tytuł
Marketing usług medycznych
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 74-75
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing usług, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia, Jakość usług medycznych
Service marketing, Medical services, Medical facilities, Quality of medical services
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Krobicki M., Jakość w szpitalu - dlaczego i dla kogo?
  2. Marketing usług profesjonalnych pod red. K. Rogozińskiego Poznań 2001.
  3. Iwankiewicz-Rak B., Marketing w placówkach medycznych - w świetle badań sondażowych, w: Marketing usług profesjonalnych, pod red. K. Rogozińskiego, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2001.
  4. Bartkowiak G., Psychologiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej, Poznań 2001.
  5. Zeller P., Marketing wewnętrzny - perspektywa jakościowa, w: Marketing usług profesjonalnych, pod red. K. Rogozińskiego, Wydawnictwo AE w Poznaniu Poznań 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu