BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kalicka-Olejnik Anna
Tytuł
Obsługa pacjenta jako element polityki marketingu-mix na przykładzie NSZOZ "Medisana"
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 71-73
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Polityka marketingowa, Konkurencyjność, Rynek usług zdrowotnych, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ)
Customer service, Marketing policy, Competitiveness, Health care services market, Health care institution
Firma/Organizacja
NSZOZ "Medisana"
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa, 1997.
  2. Rogoziński K., Nowy marketing usług, Wydaw. AE, Poznań, 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu