BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szarlej Alina
Tytuł
Znaczenie relacji profesjonalista pacjent w badaniu wizerunku zakładu na podstawie Szpitala im. Fr. Raszei
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 63-64, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Relacje z klientami, Wizerunek przedsiębiorstwa, Placówki służby zdrowia, Marketing relacji, Marketing usług
Relationships with customers, Company image, Medical facilities, Relationship marketing, Service marketing
Firma/Organizacja
Szpital im. F. Raszei
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Rogoziński K.: Nowy marketing usług. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1998 r.
  2. Otto J.: Marketing relacji - koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo Naukowe C.H. BECK, Warszawa 2001 r.
  3. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu