BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szalewska Aleksandra
Tytuł
Rola marketingu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej NZOZ Orthomedica Sp. z o.o.
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 60-62
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Zarządzanie placówkami służby zdrowia, Marketing usług, Usługi medyczne, Zarządzanie służbą zdrowia, Marketing relacji
Medical facilities management, Service marketing, Medical services, Management of health services, Relationship marketing
Firma/Organizacja
Orthomedica Sp. z o.o.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Krakowski T., Marketing w opiece zdrowotnej, www.emedyk.pl
  2. Dobska M., Dobski P., Marketing usług medycznych, INFOR, Warszawa 1999.
  3. Filip R., Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych, www.medbook.com.pl
  4. Rogoziński K., Nowy marketing usług, AE, Poznań 2000.
  5. Rudawska I., Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu