BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rakowska Iwona
Tytuł
Rola marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Grobla w Poznaniu
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 58-59
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing usług, Strategia marketingowa, Przewaga konkurencyjna, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia
Service marketing, Marketing strategy, Competitive advantage, Medical services, Medical facilities
Firma/Organizacja
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy przy ul. Grobla w Poznaniu
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. www.sgh.pl. z dnia 21.04.2008 r.
  2. Payne A., "Marketing usług" Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
  3. "Podstawy marketingu", praca zbiorowa red. J. Altkorn, wyd. 3, Instytut Marketingu, Kraków 1996.
  4. Rogoziński K., "Nowy marketing usług", Akademia Ekonomiczna, Poznań 1998.
  5. Dobska M., Dobski P., "Marketing usług medycznych", Wydawnictwo "Infor" Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu