BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musiał-Adamczewska Monika
Tytuł
Znaczenie marketingu usług medycznych w zarządzaniu ZOZ na przykładzie SP ZOZ Kościan
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 56-57, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing usług, Usługi medyczne, Zarządzanie placówkami służby zdrowia, Konkurencyjność
Service marketing, Medical services, Medical facilities management, Competitiveness
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
  2. Dobska M., Rogoziński K., Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
  3. Dobska M., Dobski P., Marketing Usług medycznych, Wydawnictwo Prawno Ekonomiczne Infor, Warszawa 2000
  4. Szuman-Dobska M., Dobski P., Marketing bezpośredni, Wydawnictwo Prawno Ekonomiczne Infor, Warszawa 1999
  5. Rogoziński K., Nowy marketing usług, Akademia Ekonomiczna, Poznań 1998
  6. Kotler Ph., Marketing. Analizowanie, Planowanie, Wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Falbergsja, Warszawa 1999
  7. Kramer T., Podstawy marketingu, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995
  8. Nowotarska-Romaniak B., Marketing usług zdrowotnych, ABC a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2008
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu