BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bartosik Robert
Tytuł
Marketing i reorientacja pro jakościowa w opiece zdrowotnej na przykładzie chirurgii
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 53-54
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing, Jakość, Jakość usług medycznych, Opieka zdrowotna, Zarządzanie służbą zdrowia, Zarządzanie placówkami służby zdrowia, Placówki służby zdrowia
Marketing, Quality, Quality of medical services, Health care, Management of health services, Medical facilities management, Medical facilities
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu