BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krenska Anna, Flader Aldona
Tytuł
Znaczenie marketingu relacyjnego w sektorze usług medycznych, na przykładzie Kliniki Pediatrii, Hematologii i Onkologii Szpitala Uniwersyteckiego w Bydgoszczy
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 49-52, bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing relacji, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia, Promocja usług, Ochrona zdrowia, Jakość usług medycznych
Relationship marketing, Medical services, Medical facilities, Services promotion, Health care protection, Quality of medical services
Firma/Organizacja
Klinika Pediatrii, Hematologii i Onkologii Szpitala Uniwersyteckiego w Bydgoszczy
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bulanowska B., Kautsch M.: Marketing usług zdrowotnych, [w:] Kautch M., Whitfield J., Klich J. (red), Zarządzanie w opiece zdrowotnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2001.
  2. Hołub J.: Warianty strategii marketingowych na rynku usług medycznych, [w:] Nogalski B., Rybicki M. (red.), Nowoczesne zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej. Wydawnictwo Dom Organizatora, Toruń 2002.
  3. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. Warszawa 2002.
  4. Dobska M.: Marketing usług medycznych między skrajnościami [w] Usługi bogate w wiedzę. Tom 6 serii Marketing usług profesjonalnych, red. Rogoziński K. Poznań 2006.
  5. Wagner H.C., Fleming D., Mangold W.G., LaForge R.W.: Relationship marketing in health care. Journal of Health Care Marketing. Winter 1994; 14(4).
  6. Mruk H.: Komunikowanie się w biznesie. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002.
  7. Mruk H.: Marketing i kształtowanie wizerunku zakładu opieki zdrowotnej.
  8. Nowatorska-Romaniak B.: Marketing usług zdrowotnych.
  9. Stępień W.: Sytuacje kryzysowe w ochronie zdrowia [w] Lasota M., Rychlicka A.: Public relations w ochronie zdrowia. Uniwersyteckie wydawnictwo medyczne "Vesalius", Kraków 2000.
  10. Sargeant A.: Marketing w organizacjach non profit.
  11. Bratek S., Fedorowski J.: Marketing usług zdrowotnych, [w] Fedorowski J., Niżankowski R. (red.) Ekonomika medycyny.
  12. Rogoziński K.: Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne [w] Dobska M., Rogoziński K.: Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. PWN, Warszawa 2008, s. 209.
  13. Rogoziński K.: Cykl aktywności nabywcy. Marketing w praktyce. 1996, nr 9-10.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu