BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobski Paweł
Tytuł
Interdyscyplinarność i wielowymiarowość jakości w usługach
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 35-48, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
, Interdyscyplinarność, Jakość usług, Jakość, Percepcja jakości, Ocena jakości, Usługi medyczne, Jakość usług medycznych
, Interdisciplinarity, Quality of services, Quality, Quality perception, Quality assessment, Medical services, Quality of medical services
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
  2. Garvin D.A., What Does "Product Quality" Really Mean?, Sloan Management Review, Fall 1984.
  3. Gronroos Ch., Strategic Management and Marketing In the Service Sector, Swedish School of Economics and Business Administration, Helsinki 1982.
  4. Gummesson E., Quality Management in Service Organizations, ISQA.
  5. Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  6. ISO 9000:2000. System Zarządzania Jakością. Podstawy i terminologia, PKN 2001.
  7. Kamieński W., Współczesna teoria dobrobytu, Warszawa 1980.
  8. Karaszewski R., Systemy zarządzania jakością największych korporacji świata i ich dyfuzja, Wyd. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003.
  9. Karaszewski R., Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody i narzędzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wyd. Dom Organizatora, Toruń 2005.
  10. Kiliński A., Jakość, czyli nie wiadomo co, Miesięcznik Literacki 1968, nr 1.
  11. Kindlarski E., Jakość wyrobów, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1988.
  12. King C., A Framework for a Service Quality Assurance System, Quality Progress 1997.
  13. Kolman R., Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw, w: Future 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa, pod red. E. Skrzypek, Materiały z konferencji naukowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Lublin 2002.
  14. Kolman R., Zastosowanie inżynierii jakości, Wydawnictwo AJG, Bydgoszcz 2003.
  15. Normann R., Service Management. Strategy and Leadership in Service Business, John Wiley & Sons, 1991.
  16. Oakland J.S., Total Quality Management, Text with Cases, Buterworth - Heineman Ltd., Oxford 1992.
  17. Olejnik T., Wieczorek T., Kontrola i sterowanie jakością, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1982.
  18. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie, Wyd. C. H. Beck, Warszawa 2001.
  19. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie, wyd. C. H. Beck, Warszawa 2002.
  20. Parasuraman A., Zeithmal V.A., Berry L., A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research, Journal of Marketing, vol. 49, 1985.
  21. Payne A., Advances in Relationship Marketing, Kogan Page, London 1995.
  22. Peters T., Austin N., A Passion for Excellence, New York 1985.
  23. Prussak W., Zarządzanie jakością, wybrane elementy, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań 2006.
  24. Rogoziński K., Nowy marketing usług, wyd. AE, Poznań 1998.
  25. Swan E.J., Combs L.J., Produckt Performance and Consumer Satisfaction A New Concept, Jurnal of Marketing 4/1976.
  26. Zeithaml V., Parasuraman A., Berry L., Delivering quality service. Balancing Customer Perceptions and Expectations, The Free Press, New York 1990.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu