BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobska Monika
Tytuł
Marketing relacyjny jako podstawa kształtowania strategii projakościowej w usługach medycznych
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 23-34
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Marketing relacji, Strategia jakości, Usługi medyczne
Relationship marketing, Quality strategy, Medical services
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Armstrong M., Handbook of Management Techniques, Kogan Page, Londyn 1993.
  2. Copulsky J., Wolf M., Relationship Marketing. Positioning for the Future, Journal of Business Strategy 7-8/1990.
  3. Cram T., The Power of Relationship Marketing, Pitman Publishing, London 1994.
  4. Freidson E., Dilemmas in the Doctor/Patient Relationship, in: A Sociology of Medical Practice, Collier - MacMillan, Londyn 1975.
  5. Gronroos Ch., Service Management and Marketing, Managing the Momenths of Thruth in Service Competition, Free Press Lexington, 1990.
  6. Gronroos Ch., Storbacka K., Strandwick T., Managing Customer Relationships for Profit, w: Advances in Relationship Marketing, pod. red. A. Payne, Kogan Page Ltd., 1995.
  7. Gummesson E., Relationship Marketing: von 4P zu 30 R, Verlag Moderne Industrie, Landsberg Lech 1997.
  8. Gummesson E., Total Relationship Marketing. Rethinking Marketing Management. From the 4Ps to 30R, Liber-Hermans, Molmo 1995.
  9. Korsch B., Negrete V., Doctor-Patient Communication, Sci. Amor 1972.
  10. Kosiński S., Socjologia ogólna, zagadnienia podstawowe, PWN, Warszawa 1989.
  11. Łuczak J.R., Lekarz rodzinny i jego pacjent w zmieniającym się otoczeniu, Zdrowie i Zarządzanie, tom 1, 1999 nr 5.
  12. Normann R., Service Management, Strategy and Leadership in Service Business, John Wiley - Sons, 1991.
  13. Paluchowski W.J., Czy marketingowi potrzebna jest psychologia?, w: Marketing usług profesjonalnych. Wpisanie marketingu w strukturę organizacji usługowej, pod red. K. Rogozińskiego, materiały z IV konferencji 20-21 maja 2002, Poznań 2002.
  14. Parsons T., The Social System, The Free Press 1951.
  15. Payne A., Advances in Relationship Marketing, Kogan Page, London 1995.
  16. Rensmann F.J., Direct und Relationship Marketing im Handel, Kogan Page, Londyn 1993.
  17. Rogoziński K., Dlaczego marketing relacyjny?, Marketing w Praktyce 1996 nr 4.
  18. Rogoziński K., Marketing relacyjny według Gummessona, Marketing i Rynek 2000 nr 12.
  19. Rogoziński K., Nowy marketing usług, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2000.
  20. Rogoziński K., Potrójny syndrom marketingowej ślepoty i jego przezwyciężanie (na przykładzie usług profesjonalnych), w: Marketing usług profesjonalnych. Wpisanie marketingu w strukturę organizacji usługowej, pod red. K. Rogozińskiego, Materiały z IV konferencji 20-21 maja 2002, Poznań 2002.
  21. The Oxford Reference Dictionary, Oxford 1991.
  22. Tobiasz-Adamczyk B., Bajka J., Marman G., Wybrane elementy socjologii i zawodów medycznych, Collegium Medicum UJ, Kraków 1996.
  23. Włodarczyk W.C., Reforma opieki zdrowotnej w Polsce, Studium polityki zdrowotnej, Uniwersyteckie Wydawnictwo Medyczne Vesalius, Kraków 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu