BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chłodnicki Marcin
Tytuł
Gwarancja jakości jako podstawa budowania marketingowych programów lojalności w usługach profesjonalnych
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2002, nr 4, 9 s., rys.
Słowa kluczowe
Rynek usług, Usługi, Jakość usług, Programy lojalnościowe, Marketing usług
Services market, Services, Quality of services, Loyalty programs, Service marketing
Abstrakt
Dysertacja obejmuje swoją problematyką przede wszystkim zagadnienia marketingu usług profesjonalnych, jakości, lojalności klientów oraz wybrane obszary polskich regulacji prawnych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Wilson A., "The Marketing of Professional Services", McGraw-Hill Company Ltd., Londyn 1972.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu