BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwajlik-Buczyńska Anna
Tytuł
Specyfika procesu obsługi klienta w świetle koncepcji marketing transakcyjny a marketing relacyjny w odniesieniu do usług profesjonalnych
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2002, nr 3, 6 s.
Słowa kluczowe
Marketing transakcyjny, Marketing relacji, Obsługa klienta, Usługi, Rynek usług
Transactional marketing, Relationship marketing, Customer service, Services, Services market
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Christopher M., Strategia Zarządzania dystrybucją. Placet, Warszawa 1996.
  2. Rogoziński K., Marketingowa interpretacja usług profesjonalnych czyli od łańcucha do konstelacji wartości, Materiały konferencyjne, AE Poznań 1999.
  3. Rogoziński K., Nowy Marketing Usług, AE Poznań 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu