BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nicholls Richard
Tytuł
The Role of Human Resources in the Quality Management of Retail Banks
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2001, nr 6, 7 s., tab.
Słowa kluczowe
Zasoby ludzkie, Zarządzanie jakością, Banki, Bankowość detaliczna
Human resources, Quality management, Banks, Retail banking
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. De Moubray, G. "Staff Contact are the Key", The Banker, June 1985.
  2. Nicholls, R.F. "The Neglected Service Industries of Eastern Europe: Some Quantitative and Qualitative Aspects", International Journal of Service Industry Management, Vol. 3, No. 3, 1992.
  3. Zeithaml, V.A., Parasuraman, A., Berry, L.L., Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations, The Free Press, 1990.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu