BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szpitter Agnieszka
Tytuł
Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa z wykorzystaniem CRM
The Development of Management at an Enterprise that Uses CRM
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 2, s. 490-496, bibliogr.5 poz.
Słowa kluczowe
Rozwój przedsiębiorstwa, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Enterprise development, Customer satisfaction management, Customer Relationship Management (CRM)
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Województwo podkarpackie
Podkarpackie Voivodship
Abstrakt
Zaprezentowano CRM jako koncepcję działania na rynku. Opisano przyczyny rozwoju marketingu relacji. Przedstawiono trzy podejścia do traktowania klientów i budowania relacji z klientami, ze zwróceniem uwagi na strategię agrafki, rzepy i zamka błyskawicznego.

The consequence of a change in market conditions has been the growth of individual marketing and new tools. The ability to design and introduce changes will make an enterprise competitive. The main goal of this article is to present CRM as a useful concept in market activity but not only for computer systems.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Lech P. [2007], Metodyka ekonomicznej oceny przedsięwzięć informatycznych wspomagających zarządzanie organizacją, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
  2. Nogalski B., Lisewski G., Sobieszczyk T. [2002], Alternatywne instrumenty budżetowania. Budżetowanie i planowanie oparte o rachunek kosztów działań — Activity Based Budgetting & Planing [w:] Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych - teoria i praktyka, cz. III, red. W. Krawczyk, KZF AGH, Kraków.
  3. Otto J. [2001], Marketing relacji, C.H. Beck, Warszawa.
  4. Pomykalski A. [2005], Zarządzanie i planowanie marketingowe, PWN, Warszawa.
  5. Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M. [2007], CRM, Placet, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu