BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobińska Małgorzata
Tytuł
Trendy i perspektywy rozwoju outsourcingu informatycznego w Polsce
Trends and Prospects in The Development of IT Outsourcing
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 2, s. 371-381, rys., bibliogr.8 poz.
Słowa kluczowe
Globalizacja usług, Outsourcing, Informatyka
Globalization of services, Outsourcing, Information science
Uwagi
summ.
Abstrakt
Wskazano kierunki rozwoju outsourcingu informatycznego w Polsce. Przedstawiono przesłanki, jakimi kierują się polskie przedsiębiorstwa w momencie podejmowania decyzji o outsourcingu. Zaprezentowano także ofertę wybranych dostawców usług oraz słabe i silne strony rynku usług outsourcingowych.

The article presents trends in anc prospects for information technology outsourcing. The article looks at the services outsourced most frequently (especially in Poland), the reasons for why they are outsourced and the conditions for IT outsourcing development. The paper also examines the strengths and weaknesses of IT outsourcing/offshoring services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Klincewicz K. [2007], Indyjski model offshoringu. Wnioski dla Polski [w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
  2. Liberska B. [2007], Globalizacja a offshoring usług sektora IT [w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
  3. Nowocień J. [2007], Outsourcing w działalności Capgemini na przykładzie centrum BPO i ITO w Polsce [w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
  4. Puślecki Z. [2007], Nowoczesne formy świadczenia usług w skali międzynarodowej. Wprowadzenie do problematyki |w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
  5. Raport Manufacturing Systems Information Polska |2005], listopad http://www.msipol-ska.pl/raport_msill05.php4?num=264.
  6. Rybiński K. [2007], Outsourcing i offshoring usług. Siatka pojęć, trendy i bariery rozwojowe [w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
  7. Sobińska M. [2008], Zarządzanie outsourcingiem informatycznym, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
  8. Szymaniak A. [2007], Polska w rankingach atrakcyjności dla offshoringu usług [w:] Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu