BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazur Gabriela, Obrzud Jacek
Tytuł
Projektowanie logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie przemysłowym
The Logistics of Client Services in an Industrial Company
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 2, s. 96-104, tab. rys., bibliogr.3 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo przemysłowe, Filozofia działania przedsiębiorstwa, Logistyka, Obsługa klienta
Industrial enterprises, Enterprise operation philosophy, Logistics, Customer service
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano logistyczną obsługę klienta w przedsiębiorstwie przemysłowym z uwzględnieniem fazy przedtransakcyjnej, transakcyjnej oraz fazy potransakcyjnej. Wskazano na konieczność zmiany organizacji procesów biznesowych oraz mentalności i przyzwyczajeń pracowników w celu orientacji przedsiębiorstwa na klienta. Wyodrębniono trzy standardy obsługi klienta w zależności od znaczenia danego klienta dla przedsiębiorstwa i charakteru zgłaszanych przez niego zamówień. Przedstawiono czynności logistyczne w produkcji wpływające na poziom obsługi klienta.

This article presents a view of client-oriented company logistic management. Decision making in the logistic sphere should be the basis of a scale and distribution logistic costs. Logistic costs are defined as all expenses connected with processes realized according to rule 7R. In this article the authors identify the main problems that occur in client services and also their costs.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J. [2004], Zarządzanie relacjami z klientami, Difin, Warszawa.
  2. Mazurek-Łopacińska K. [2002], Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
  3. Sudoł S., Szymczak J., Haffeer M. [2000], Marketingowe testowanie produktów, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu