BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Malec Elżbieta
Tytuł
Aktywny kontakt z klientami poprzez Internet
Active Contact with Customers via The Internet
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 2, s. 55-63, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Społeczeństwo informacyjne, Internet, e-giełda, Przedsiębiorstwo wirtualne
Information society, Internet, Electronic stock exchange, Virtual enterprise
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano wady i zalety handlu elektronicznego. Przedstawiono zasady działania internetowego centrum obsługi klienta i komunikację w układzie sprzedawca – nabywca. Wskazano na rosnące znaczenie Internetu zarówno w działalności biznesowej jak i w codziennym życiu.

In the article the features of the Internet (as a tool of active communication with customers) are considered. The author describes the following issues: the role of online customer support, a seller-buyer communication, e-mail, and the functioning of a virtual enterprise.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczewski P. [2000], Internet w praktyce biznesu, WAE w Poznaniu, Poznań.
  2. Bernacik M. [2000], Rewolucja w call center, "Modern Marketing", nr 6.
  3. Gruszka A. [2001], Zakupy z myszką, „Chip", listopad.
  4. Handel w Internecie [2001], "Rzeczpospolita", 26 lipca.
  5. Lebiecki M. [2000], Internetowe rynki B2B, "Modern Marketing", nr 9.
  6. Tarasiewicz J. [1999], Internet a PR, „Modern Marketing", nr 6.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu