BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chmielarz Witold
Tytuł
Analiza i ocena stron internetowych biur turystycznych działających na terenie Polski
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2002, t. 157, s. 341-360, bibliogr. 19 poz.
Tytuł własny numeru
Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce
Słowa kluczowe
Biuro podróży, Biznes elektroniczny, Internet
Travel agency, e-business, Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Głównym celem prezentowanego referatu jest analiza stron internetowych biur turystycznych działających w Polsce. Na początku referatu scharakteryzowano różne rodzaje narzędzi handlu elektronicznego. Następnie ukazano specyfikę witryn biur turystycznych. Na tej podstawie przeprowadzono analizę porównawczą wybranych biur turystycznych i wyciągnięto wnioski wynikające z tego porównania. (abstrakt oryginalny)

The main goal of this paper is the analysis of www pages of travel agencies in Poland. In the beginning different e-commerce tools were characterized. Then, specific features of www pages were showed. On this basement comparison analysis of the selected web pages of travel agencies were realized and conclusions resulting from this analysis were made. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Balda E.: Tendencje rozwoju handlu elektronicznego w branży turystycznej, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania, Warszawa, 2002.
  2. Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, 2001,
  3. Chmielarz W.: Polskie firmy wobec wyzwań internetu, w materiałach na IX Konferencję; Electronic Data Interchange. Electronic Commerce, pod red. M. Niedźwiedzińskiego. Łódź-Dobieszków, 2001, str. 4-18.
  4. Chmielarz W.: Próba oceny stron WWW polskich sklepów internetowych, w materiałach Konferencji Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie pod red. R. Knosali, WNT, Warszawa, 2002, str.: 178-187,
  5. Chmielarz W.: Aspekty opłacalności zastosowań bankowości elektronicznej dla małych firm, Prace Naukowe AE we Wrocławiu - Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych, pod red. A. Gospodarowicza, Wrocław, 2001, str.: 43-59.
  6. Domaszewicz Z.: Sieć się zapełnia, Telekomunikacja i Internet, dodatek do Gazety Wyborczej, 27 września, 2000, str. 16-18,
  7. Dziuba D.: Ewolucja rynków w przestrzeni elektronicznej, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, 2001,
  8. Hartman A., J. Sifonis, J. Kador: E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Wydawnicwo K.E. Liber s.c., Warszawa, 2001,
  9. Kare-Silver M.: E-szok rewolucja elektroniczna w handlu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2002,
  10. Szpringer W.: Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?, Difin, W-wa, 2000,
  11. www.overnet.pl
  12. www.merlin.com.pl
  13. www.triada.com.pl
  14. www.polcard.pl
  15. www.nautica.torun.pl
  16. www.ewakacje.pl
  17. www.suntravel.com.pl
  18. www.urlopy.com.pl
  19. www.wakacje.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu