BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
Handel odzieżą: lepiej i taniej
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 41, s. 31-33
Słowa kluczowe
Rynek odzieżowy, Sieci handlowe, Sprzedaż produktu, Handel zagraniczny, Marka produktu
Clothing market, Chain stores, Product sales, Foreign trade, Product brand
Abstrakt
W handlu odzieżą w Polsce zachodzą obecnie duże zmiany. Dziś o jego obliczu decydują galerie handlowe i rozrastające się sieci sklepów firmowych. Stosowanie wyprzedaży, jako planowego działania marketingowego, zwłaszcza w dużych centrach handlowych jest magnesem dla wielkiej rzeszy klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu