BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzegorczyk Wojciech
Tytuł
Miejsce komórki marketingowej w strukturze banku
Źródło
Bank i Kredyt, 1999, nr 4, s. 49-51
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Strategia marketingowa, Badania marketingowe, Banki
Bank marketing, Marketing strategy, Marketing research, Banks
Abstrakt
Autor analizuje problem tworzenia komórki marketingowej w bankach. Dzięki niej bowiem mogą być przeprowadzane badania marketingowe, które tworzą przesłanki przygotowania i realizacji działań taktycznych i strategicznych banku. Podaje przykłady umiejscowienia i kompetencji komórek marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu