BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opolski Krzysztof, Polkowski Konrad
Tytuł
Kierunki działań poprawy jakości w polskich bankach
Źródło
Bank i Kredyt, 1999, nr 4, s. 34-44
Słowa kluczowe
Banki, Sektor bankowy, Usługi bankowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie przez jakość
Banks, Banking sector, Banking services, Enterprise management, Total Quality Management (TQM)
Abstrakt
Autorzy charakteryzują koncepcję zarządzania organizacją TQM w odniesieniu do polskich banków. Istnieją tutaj bowiem możliwości ograniczenia kosztów poprzez program poprawy jakości usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu